Adlibris

Adlibris kirjakauppa

2.2 149 5 1
  • Toimitukset 2-5 päivässä
  • Ilmainen toimitus 3-5 päivässä, voit valita myös nopeamman 2-3 päivän toimituksen lisähintaan 3,90€
  • Maksutavat: verkkopankiy, luottokortit, Klarna lasku tai Klarna osamaksu
  • Yli 10 miljoonan kirjan valikoima

    Adlibris on ruotsalainen 1997 perustettu verkkokirjakauppa, joka on toiminut myös Suomessa jo vuodesta 2005. Adlibriksen valikoima kattaa noin 10 miljoonaa nimikettä kaunokirjallisuutta ja oppikirjoja suomen-, ruotsin-, norjan- ja englanninkielellä. Adlibriksen valtteina pidetään laajan valikoiman lisäksi edullisia hintoja, nopeita 2 – 5 päivän toimituksia sekä ilmaisia toimituksia yksityishenkilöille kaikkialle Suomeen. Riippumatta asuinpaikastasi, voit nauttia Adlibriksen valtavasta valikoimasta, hyvistä tarjouksista ja uutuuskirjoista, jotka toimitetaan lähipostiisi ilman toimitusmaksua.

    Adlibriksen kirjavalikoima kattaa lähes kaikki aihealueet elämänkerroista kielten opiskeluun ja filosofiasta tietotekniikkaan. Luonnollisesti valikoiman perusta on suomalaisessa ja käännetyssä kaunokirjallisuudessa sekä kovakantisina että pokkareina. Adlibriksessä on usein hyviä tarjouksia esimerkiksi juuri pokkareista. Valikoimasta löytyvät myös erilaiset kurssi- ja lukiokirjat sekä lasten ja nuorten kirjat. Voit tarkastella luetteloja Suomen ja Adlibriksen tämän hetken suosituimmista kirjoista sekä eri alojen uutuuksista. Suositut ruokakirjat, kotiin ja sisustukseen sekä puutarhanhoitoon liittyvät teokset ja matkakirjat sekä vieraskielinen kirjallisuus kuuluvat tietysti myös Adlibriksen valikoiman suosikkeihin. Kirjanystävän kannattaakin tutustua tämän mutkattoman verkkokaupan tarjontaan kaikissa kirjanostoasioissa.

    Verkkokaupan sivuilta löydät kätevät pikalinkit, joiden avulla sinun on helppo etsiä kirjoja. Linkkien takaa löydät mm. Uutuuksia, Mitä Suomi lukee, Pokkarit, Kurssikirjat, Lukiokirjat sekä Lapset & nuoret. Uutuuksissa esitellään uusimmat kirjat ja kerrotaan hieman kirjoista lyhyilla kuvauksilla. Mitä Suomi lukee -osiossa on listattuna kuluneen kuukauden myydyimmät kirjat. Pokkarit käsittelee monipuolisesti pehmeäkantista ja huokeahintaista kirjallisuutta. Kurssikirjat ja lukiokirjat sisältävät laajan valikoiman oppikirjoja monille eri aloille ja lukiolaisille. Lapset & nuoret -osiosta löytyy uunituoreita vinkkejä lastenkirjoista. Perinteisten kirjojen lisäksi voit hankkia netistä myös mp3-äänikirjoja. Ne toimivat tietokoneella ja kaikilla mp3-soittimilla. Adlibriksestä on mahdollista ostaa myös lahjakortteja, jotka ovat suosittu ja toivottu lahja kirjojen ystäville. Tutustu Adlibriksen loistavaan tarjontaan ja hanki netistä uusia elämyksiä ja kokemuksia kirjojen muodossa.

    Adlibriksen verkkokaupassa on monipuolinen hakukone, joka auttaa monessa pulmassa. Hakukoneen avulla jonkin tietyn kirjan tai kirjailijan tekemän teoksen löytyminen voi käydä tosi ripeästi ja vaivattomasti. Hakea voi monella tavalla ja haku tapahtuu nopeasti. Lisäominaisuutena on tarkennettu haku, johon voidaan tarvittaessa laittaa tarkemmat hakukriteerit.

    Verkkosivuilla osoitteessa adlibris.com pääset valitsemaan tai etsimään haluamasi kirjat 10 miljoonan nimikkeen joukosta ja voit helposti lisätä ne ostoskoriin. Valittuasi kaikki toivomasi kirjat siirry kassalle viimeistelemään tilaus. Jos olet jo rekisteröitynyt asiakkaaksi, kirjaudu omalle tilillesi tai täytä henkilötietosi kohdassa ”Uusi asiakas”. Valitse tilauksesi toimitustapa tarjottujen vaihtoehtojen joukosta. Jos haluat saada kirjat käyttöösi nopeimmalla mahdollisella tavalla, valitse toimitustavaksi postipaketti, joka saapuu kotiasi lähinnä sijaitsevaan postin toimipaikkaan 2. tai 3. päivänä tilauksesta. Tästä toimituksesta Adlibris veloittaa 3,90 €. Ilman toimitusmaksua lähetettävät paketit saapuvat postiin normaalisti 3 – 5 päivän kuluttua tilauksesta.

    Tilauksesi voit maksaa suomalaisten pankkien verkkopankeilla tai Visa, Mastercard ja Eurocard korteilla. Voit valita maksutavaksi myös Klarna laskun tai Klarna tilin, jolloin sinun tulee syöttää henkilötunnuksesi luottotietojen tarkistamista varten. Hyväksytyn luottopäätöksen jälkeen tilauksesi lähtee välittömästi käsittelyyn. Klarna laskulla saat 14 päivää korotonta maksuaikaa, ja monista muista verkkokaupoista poiketen Adlibris ei veloita erillistä laskutuslisää laskulla maksettaessa. Klarna tili on osamaksutili, jolla voit maksaa laskusi erissä, kuitenkin vähintään 9 euroa tai 1/24 laskun summasta kuukaudessa. Kuukauseriin lisätään laskutuslisä 3,95 €. Tarkat ohjeet ja lisätiedot Klarnan maksuvaihtoehdoista löydät nettikaupan sivuilta.

    Adlibris lyhyesti

    • Adlibris on ruotsalainen 10 miljoonan nimikkeen valikoiman tarjoava kirjojen myyntiin erikoistunut verkkokauppa.
    • Toimitusaika 2 – 5 arkipäivää, toimitukset lähimpään postin toimipaikkaan
    • Maksutapoina toimivat kotimaiset verkkopankit, Visa, Mastercard ja Eurocard kortit sekä Klarna lasku ja Klarna tili.
    • Valittavana on normaalitoimitus ilman toimituskuluja, tai pikatoimitus maksamalla 3,90 € toimituskulut.



    Arvostelut, kommentit ja kokemukset

    Olen tilannut Adlibriksen verkkokaupasta nyt kahdesti lyhyen ajan sisään, ja vastedes en ainakaan lahjoja tai muutakaan "kiireellistä" tilaa kyseisestä paikasta. Hieman ennen joulua tein kirjatilauksen ja valitsin toimitusvaihtoehdoksi erikoispikakuljetuksen (tms), jonka olisi pitänyt toimittaa paketti kotiovelleni viikko ennen jouluaattoa. No, tullut pakettia jouluksi, vaan sitä sai odottaa seuraavan vuoden puolelle. Ajattelin että viivästys olisi johtunut joulukiireestä, joten annoin asian vain olla, ja tilasin tammikuun alennusmyynnistä vaimolleni syntymäpäivälahjaksi erään kirjan, josta oli ollut puhetta aiemmin. Jälleen kerran valitsin ilmaisen kuljetuksen sijasta nopeamman vaihtoehdon kun halusin "varmistaa" paketin saapumisen ajoissa. Syntymäpäivistä on nyt kulunut jo yli kaksi viikkoa, eikä paketista ole kuulunut mitään. Yhden tähden sijasta annan arvosanaksi kaksi tähteä, kun ensimmäisen paketin kirjat tulivat kuitenkin siistinä ja hyvin pakattuina perille. Mutta enempää tähtiä ei minulta liikene, sillä onhan tämä vitkuttelu toimitusten ja tilausten kanssa hyvin amatöörimäistä puuhastelua.
    Todella surkeaa asiakaspalvelua! Tilasin ja maksoin tuotteen, jota ei ollutkaan saatavilla. Rahojen takaisinsaanti kesti todella kauan, sillä kukaan ei vastannut asiakaspalvelusta takaisin!!!
    Klarna ainoa maksutapa. Ja Klarnahan tunnetusti viis veisaa ihmisten tietoturvasta.
    Todella pitkät toimitusajat. Adlibriksestä ei kenenkään kannata tilata koskaan yhtään mitään.
    En osta täältä enää ikinä. Toimitusajat eivät pidä paikkaansa. Onneksi on muitakin vaihtoehtoja olemassa. Tälle firmalle no more money from me.
    Todella pitkät todelliset toimitusajat , jos toimittavat ollenkaan. Ala-arvoinen asiakaspalvelu, ei mitään palvelua saatavissa.
    Hei, tilasin torstaina 25.11.2021 illalla 5 kirjaa. Tilausta tehdessä ilmoitettiin, että paketti saapuisai 29.11-1.12 välisenä aikana. Tilatusta kirjoista vain 1 oli Adlibrisin varastossa ja 4 tilattiin kustantamoista. Näin 27.11 että kaksi kustantamosta tilatuista kirjoista oli tullut, mutta kaksi vielä puuttui. Lauantain aikana näkyi, että loputkin kirjat olivat saapuneet. Näkyi myös, että paketti oli toimitettu postiin lauantaina 27.11 klo 16.04 ja lajitteluun klo 17.37. . Sain myös luantaina 27.11 tiedon, että paketin arvioitu saapumisaika lähi K-kauppaan olisi maanantaina 29.11 klo 19.04. Puhelimeeni ilmestyi viesti paketin saapumisesta maanantaina 29.11.2021 klo 15.40. Monet, monet kiitokset ripeästä toiminnasta ja sujuvasta informoinnista. Oli ilo asioida kanssanne.
    Tilausta odotettu ensin miltei kuukausi, ja kun lopulta itse otin yhteyttä asiakaspalveluun minulle ilmoitettiin, että paketti oli hävinnyt. Nyt sitten vain seuraavan kuukauden odottelemaan...
    Tilasin kirjan. DB Schenker toimitti kirjan paikalliseen R-kioskiimme 16.09., jolloin sain siitä tekstiviestin kännykkääni. Olin matkoilla ja paluumatkalla kotiin poikkesin R-kioskilla 26.09. toteamassa, että DB Schenker oli hoitanut kirjan takaisn lähettäjälle jo 20.09. Säilytysaika vain 7 päivää. Menetin rahani ja kirjani. Adlibriksen konsepti on hyvä, mutta järjetön kuljetus- ja logistiikkasopimus DB Schenkerin kanssa pilaa koko konseptin. Säilytysajan tulisi olla saman kuin muillakin, 14 vuorokautta, eikä 7 vuorokautta. DB Schenkerin toiminnan seurauksena en enään käytä Adlibriksen palveluita, en tilaa kirjoja Adlibrikseltä, enkä suosittele ketään muutakaan tilaamaan kirjoja Adlibrikseltä, ennen kuin kuljetus- ja logistiikkasopimusta DB Schenkerin kanssa on muutettu normaalimmaksi.
    Toista kuukautta odotellaan kotimaisen kirjailijan kirjoja. Adlibris, ei jatkoon. Ei enää ikinä.
    Ei todellakaan kannata tilata Adlibrikseltä mitään! Heidän ilmoittama toimitusaika 1-3arkipäivää ei pidä paikkaansa. Antoivat myös väärän seuranta tunnuksen ettei tilausta pystynyt seuraamaan. Maksu meni kyllä heti tililtä mutta tilausta en ole saanut
    Tilasin hyvissä ajoin äitienpäiväksi kirjan ja maksoin erikseen NOPEASTA TOIMITUKSESTA. Paskapuhetta koko nopeampi toimitus... saa nähdä saanko kirjaa ikinä.
    Onnetonta touhua edelleen. Tilasin kirjoja, toimitusajaksi arvioitiin n. pari viikkoa. Jonkin ajan kuluttua ihmettelin kun mitään ei kuulu – kävi ilmi, että kirjat olivat jo saapuneet ärrälle, mutta mitään ilmoitusta tästä ei tullut. Paketti oli ehtinyt jo palautuakin, josta syystä jouduin maksamaan 14 euroa tyhjästä. Asiakaspalvelu ei suostu auttamaan. Huijausfirma käytännössä siis nykyään. Kuluttaja-asiamiehellä olisi tekemistä!
    Tosi syvältä ja sieltä. Toimitti kirjat itse valitsemaansa paikaan 30 km päähän. Ei voinut kysyä etukäteen ja toimittaa lähipostiin. Kehoitan välttämään tätä!
    Toimittavat rikkinäisiä kamalassa kunnossa olevia kirjoja. En tilaa enää koskaan, niin monta kertaa pettynyt laatuun. Kuka haluaa repaleisen, kolhiintuneen kirjan luettavakseen.
    Tilasin jouluksi lastenkirjan hinta 5.90.Kirja tuli joulun jälkeen. Laskua ei ollut kirjan mukana, eikä sitä tullut sähköpostiinkaan. Nyt 4.2 klarnalta tuli lasku väärään osoitteeseen, josta se toimitettiin aukastuna postilaatikkooni. Lasku kirja 5.90 shipping 3.90 muistutus 5.00 yht 14.80 EN TILAA POSTIMYYNNISTÄ YHTÄÄN MITÄÄN
    Antaisin nolla pistettä jos voisin. Adlibris ei pystynyt lähettämään kirjaa oikeaan osoitteeseen ja nyt haluaa veloittaa vielä palautusmaksun 14 euroa ja kuljetuksen. Henkilö jolle kirjat oli tilattu halusi hakea ne Espoon keskuksen postilaatikosta. Kirja lähetettiin Soukkaan ja lukuisista yhteydesnotoista huolimatta mitään muutosta ei saatu aikaan. Koska hakija on astmaatikko, hän ei halua istua bussissa puolitoista tuntia tartunnanvaaran takia, koska kuuluu riskiryhmään. Asiakaspalvelu on todella huono ja välinpitämätön.
    En tiedä mitä kyseiselle kaupalle on tapahtunut, mutta todella huonoa palvelua. Verkkosivut myy kaikkea ja toimitusaikana lukee aina muutama päivä, vaikkei heillä olisikaan kirjoja. Suurimman osan kirjoista he tilaavat muilta toimittajilta ja toimitusaika on todellisuudessa ollut viikkoja 1. kerralla he hukkasivat kirjan, jota olin 1,5kk odottanut 2. kerralla toimitus kesti kuukauden (2-5pv sijaan) 3. kerralla kysyin etukäteen, että näkevätkö he onko kirjaa heillä varastossa, koska tarvitsen sen oikeasti nopealla aikataululla kouluun. Käskivät katsoa ostoskorin toimitusaikaa (1-3pv), tilaamaan tuotteen ja perumaan, jos ei tule tarpeaksi nopeasti? Otin vielä nopean toimituksen ja... viikon jälkeen lukee edelleen, että odottavat kirjaa toimittajalta. Eli siis valehtelevat sivuillaan suoraan saatavuudesta. Eivätkä kerro edes erikseen kysyttäessä, että onko kirjaa oikeasti.
    Erehdyin tilaamaan tästä puljusta. Tilaus kesti viikkoja ja toimittavat minne sattuu. Nyt pitää lähteä hakemaan jostain helvetin kuusesta kun tilasin sen kotiovelle. En tilaa koskaan mitään täältä saan parempaa palvelua muualta.
    Tilasin isänpäiväksi lahjaksi nipun tuotteita kotiinkuljetuksella. Toimitus viivästyi ja meni väärään paikkaan, mistä niitä ei voida noutaa. Asiakaspalvelu haluton auttamaan; tuloksena vain pitkä eipäs-juupas väittely. Suosittelen välttämään tätä yritystä.
    Homma menee niin, että pitävät verkkokaupassa esillä tuotteita, joita heillä ei oikeasti ole. Sitten kun verkkopankkimaksun jälkeen rahat ovat turvallisesti heidän tilillään (n. 5 päivän kuluttua), tulee ilmoitus, että heillä ei ole ko. kirjaa varastossa. Rahoja ei saa takaisin, yhteydenotosta asiakaspalveluun ei ole mitään hyötyä, ei myöskään yhteydenotosta Klarnaan. Viimeinen kerta kun tuosta kaupasta mitään tilasin.
    Erittäin huono palvelu. Helposti voi tilata ja maksaa, mutta tuotteiden saapuminen, lähetys ja asiakaspalvelu ei toimi. Olen odottanut viittä kirjaani jo 4 viikkoa, kun toimitusajan piti olla 3-5 päivää. Tilauksen tehtyäni toimitusajaksi annettiin 3-4 viikkoa Pyysin lähettämään 4 kirjaa edeltä, sillä lähetyksen käsittely odotti yhtä kirjaa. Tähän ei suostuttu. Toimitusaikaa venytettiin 4 viikosta vielä yhdellä päivällä ja tänään tuli tieto että tilaus on lähetetty. Kirja ei ole perillä luvattuun aikaan vieläkään. Olen tosi pettynyt.
    Tilasin kirjoja yli kaksi viikkoa sitten, eivätkä ne ole vieläkään matkalla. Toimitusajaksi luvattiin 3-5vrk. Kokemukseni perusteella suosittelen vahvasti harkitsemaan muualta tilaamista.
    Hyvä kokemus! Tilasin koulukirjan 9.12.2019 ja paketti saapui lähikauppaan haettavaksi jo 11.12.2019. Lasku tuli sähköpostin kautta. Paremmin ei voi sujua.
    Tavaran pitäisi lähteä postin matkaan 1-4 päivässä mutta reilun kuukauden odottelun jälkeen tilaus edelleen odottaa käsittelyä. Useita tilauksia tehnyt aiemmin mutta viimeisen vuoden sisään jotain on mennyt adlibriksellä huonompaan suuntaa, toimitukset venyy järkyttävän pitkiksi! Lahjoja tai kurssikirjoja ei kannata täältä tilata! Eivät ehdi!
    Lahjakorteista hyvitetään yhteen tilaukseen vain yksi lahjakortti, jos yrität menetät rahat. Sanovat että tilaus on tehty vaikka et ole saanut mitään rahoillasi.
    Uskomattoman ala-arvoista touhua. Tilausta tehdessä ei ole varmaa tietoa milloin saat tuotteesi, ja jos jokin tuote uupuu et saa muitakaan. Aspa vastailee ylimielisesti ja eri tiedoilla mitä oli tilausvahvistuksessa. Tällä kertaa pilasivat yhdet elämäni tärkeimmistä juhlista vetkuttelulla.
    Pitkäaikaisena asiakkaana täytyy sanoa, että kaupan taso on huonontunut älyttömästi. Toimitusajat ovat kasvaneet järkyttävän pitkiksi ja tietoa niistä pihdataan. Asiakaspalvelu ei joko vastaa ollenkaan, tai vastaa yli kuukauden viiveellä. Ennen kauppa toimi paljon paremmin, en tiedä mitä ihmettä siellä on tapahtunut.
    Tilasin reilu viikko sitten kirjan ja maksoin verkkopankilla. Tilausvahvistusta ei ole edelleenkään tullut, mutta rahat ovat kuitenkin tililtä lähteneet. Lisäksi nimelläni ei löydy tilausta.
    Admin:
    Suosittelen olemaan yhteydessä suoraan Adlibriksen asiakaspalveluun: https://www.adlibris.com/fi/asiakaspalvelu
    Yhtiö on tehnyt 5,9 miljoonaa euroa tappiota vuosina 2014-2017. Mahtaako tässä olla seuraava konkurssitapaus? https://www.finder.fi -> Adlibris Finland Oy
    Asiakaspalvelu ei vastaa, puhelimitse ei voi ottaa yhteyttä. Aiemmin toimi hyvin, enää en tilaa.
    Tilasin muutaman kirjan heti joulukuun alussa. Tällä vk:lla aloin huolestua, kun joululahjoiksi tarkoitettuja kirjoja ei ole kuulunut. Laitoin 19.12. sähköpostia, mutta siihen vastasi ilmeisesti automaatti tyyliin sähköpostissa ruuhkaa. Chatti ei toimi, asiakaspavelusta ei löydy puhelinroa johon vastattaisiin. Eilen illalla 20.12.toki adlibris laittoi viestiä, että tuotteet pakattu. Tänään 21.12. aamulla klo 7.25 muka kuljetus tilattu, mutta puolivuorokautta myöhemmin Schenker ei edelleenkään tunnista lähetystunnusta. Tais jäädä kirjat saamatta.
    Toimitukset hoidetaan ala-arvoisesti. Nyt marras-joulukuussa -18 näyttää eri foorumeiden kommenttien mukaan useilla olleen ongelmia tuotteiden saapumisen suhteen. Toimitusajat yli kuukausi tai tuotteet ei ole lainkaan saapuneet perille. Itse olen pakettia nyt kuukauden odottanut, eipä saapuneet lahjat jouluksi. Lasku kyllä tullut, taitaa eräpäivä mennä, vaikka tuotteita ei näy eikä kuulu. Asiakaspalveluun ei saa mitenkään yhteyttä, sähköposteihin ei vastata. En ole eläissäni yhtä huonoon verkkokauppaan törmännyt..
    Rahat lähti tililtä mutta tilausta ei näy missään eikä tullut vahvistusta. Mitään vastausta en ole saanut kyselyyn asiasta. Ennen toimi hyvin, nyt harmittaa aika lujaa kun joululahjat jää ilmeisesti tulematta ja niihin käytetyt rahat on jossain paikassa X enkä tiedä saanko edes takaisin. Että kiitos iloisesta Joulumielestä Adlibris.
    Adlibris pitää verkkosivuja niin, ettei kyseistä kirjaa edes ole saativilla. Ja lähtettää myöhemmin sähköpostiin viestiä, että nyt kirja on saatavilla. Ja vähän ajan kuluttua pahoittelevat, ettei toimittajalta ole kirjaa, mutta olet jo ehtinyt maksaa kirjan, kun niin verkkosivut lupasivat. Et saa rahojasi takaisin. Adlibris syyttää Klarnaa ja toisinpäin. Hah, hah. Täysin kusetusfirmoja molemmat. Minulle valehdeltiin Klarnalta ja myös Adlibrikseltä, kumpikaan ei halua hyvittää kyseistä kirjaa, mitä en saanut koskaan.
    Olen lukiossa ja tilasin kirjat viikko ennen jakson alkua... Kirjoja ei ole vielä näkynyt. Normaalisti kirjat ovat tulleet 3 päivässä. Toivottavasti ei tule vääriä kirjoja...
    Aina on tullut nopeasti
    Tilasin hyvissä ajoin pikkutytön joululahjan. Hyvässä uskossa oletin homman toimivan moitteettomasti. Vaan mitään yhteydenottoa useasta sähköpostista useasta yhteydenotostani huolimatta en ole saanut ja pahalta näyttää koko pikkutytön joululahjan saanti. Yhden pikkutytön joulu on pilalla. Olisipa lukenut näitä arvosteluja aiemmin, ja tilannut tuotteen muualta. Nyt on enää myöhäistä muualtakaan tilata. Todella surullista ja erittäin pettynyt Adlibrisen toimintaa. Ei enää ikinä sitä virhettä, että täältä tilaan Mitään!
    Kolme tilausta olen kyseiseen verkkokauppaan tehnyt, yksi tullut perille (pari viikkoa myöhässä) kaksi peruuntunut. Joten täysin p***a paikka, välttäkää ostamista.
    Erehdyin tilaamaan Adlibriksestä, kun mainostaa televisiossa. Tilaukseni on ollut kuukauden matkalla. Otin yhteyttä sähköpostilla viikko sitten Vastaukseksi tuli, että meillä on viesteissä hieman ruuhkaa, vastaamme sitten kun ehdimme. Luulen että tämä oli viimeinen. Kerta kun tilaan tuolta.
    Haloo Adlibris. Missä mun kirjat on kun en ole saanut niitä? Onks teillä ketään siellä asiakaspalvelussa?
    Näyttää toimitukset tällä firmalla olevan hakusessa. En tiedä mikä mättää, kun ei posti kulje. Aiemmin kaikki on toiminut hyvin, mutta nyt ei mikään. Asiakaspalvelu ei myöskään vastaa sähköpostikyselyyn. Jokin vaikuttaa Adlibriksellä olevan pielessä, mutta mikä?
    Täysin huono kirjakauppa. Tilaukseni, joka sisältää kaksi kirjaa, on ollut jo kolme viikkoa matkalla. Kirjat lähetettiin jostain syystä peräkkäisinä päivinä. En tiedä miksi ei yhdessä paketissa. Otin yhteyttä puljuun sähköpostilla, mutta kumpaankaan sähköpostiviestiini ei ole vastattu. Jos saan puhelimella yhteyden, ilmoitan heille, että perun tilaukseni ja haluan rahat takaisin.
    Oma töppäys, että olin tilannut kaksi saman nimistä kirjaa. Kun tässä aloin laittamaan joulupakettiin lähettääkseni toiselle puolelle maapalloa, huomasin virheeni. Soitto asiakaspalveluun ja saan vielä lähettää viikkojen kuluttua kirjan takaisin ja he hyväksyvät palautuksen ja saan rahat takaisin.
    Olen tilannut monia kirjoja ja vain kerran oli kirja vahingoittunut matkalla, sain pika vauhtia uuden tilalle ja vanhalle sain tehdä mitä tahdon. Äärimmäisen paljon olen tilannut Raggin ja dropsin lankoja, tulevat nämäkin nopeasti. Maksamalla poistikulut voin valita toimituspaikan, mutta pihi kun olen niin otan aina ilmaisen toimituksen, vaikkakin matka on hankala noutaa. Itse suosittelen tätä yritystä, koska aina kaikki toiminut moitteetta.
    Tilasin ja maksoin kolme kirjaa ja adventtikalenterin viikkoa enne lokakuun loppua. Aina aikaisemmin on tilaus toiminut ja siksi uskalsin näin tehdä. Tavarat toimitetaan tipottain kolmessa erässä. Schenker vie tilaukset päivä kerrallaan jonnekin R-kioskiin joka on lähinnä postinumeroa. Aikaisemmin on tullut postiin. Pääsen hakemaan kirjojani taksi- linja-auto- taksi yhdistelmällä. Miksi ei tilausta voinut saada paikallisesta postista kuten ennen tai R-kioskista jonne on kuljetus lähelle kerran viikossa. Miksi Klarna lähettää yhdestä tilauksesta yhden tuotteen hinnoittelun kerrallaan nettiin vaikka kaikki on maksettu kimpassa.? Onneksi se kuljetus toiseen R-kioskiin vie samalla lähelle kirjakauppaa, voi kuinka helpottaa.
    Admin:
    Hei, suosittelemme antamaan palautetta suoraan Adlibrikselle, jotta se menee perille asti. Yhteystiedot löydät täältä: https://www.adlibris.com/fi/asiakaspalvelu
    Verkkosivu antaa tilata tuotteita jotka on loppu ja tilauksesta ja maksusta on kulunut 10 päivää toimitusviestiin. Nyt pitäs vielä 4 päivää odotella postin toimitusta. Nimim. Ei enää ikinä
    Mielestäni olen saanut hyvää ja luotettavaa palvelua enkä täysin ymmärrä näitä reklamoijia. Omalta kohdaltani asiat ovat sujuneet hyvin. Joku voi olla eri mieltä ja varmasti laiminlyöntejä ja suoranaisia möhläyksiä on tapantunut.
    Laskutus niin sekava, että olen joutunut perinnän kohteeksi. Minulle ilmoitettiin, että olin maksanut kirjani kahdesti ja ylimääräinen maksu palautettiin. Myöhemmin tuli kuitenkin uusi lasku, josta otin yhteyden Klarnaan ja selitin tilanteen. En maksanut tuota laskua ja nyt sitten olen perinnässä! Älköön kukaan tilatko kirjoja moiselta tomittajalta!
    Surkeat toimitusajat, käytännössä venyy aina maksimiaikaan. Surkeaa toimintaa.
    Rahat otettiin,mutta tilausta ei löydy. Klarna ja Adlibris pallottelevat asialla. Ei koskaan enää asiointia tässä puljussa.
    Aina on mennyt erittäin hyvin. Ehkä tänne kirjoittavat vain reklamoijat.
    Ehkä se paras verkkokauppa Suomessa ostaa kirjoja! Jo kaksi kertaa olen tilannut sieltä suuren määrän kirjoja ja molemmilla kerroilla ilman mitään ongelmia. Suuri valikoima, jopa englanninkielisetkin kirjat löytyvät kaikki! Kiitän myös mahdollisuutta valita sidotun, nidotun ja pokkarin väliltä. Pakkaukset ovat saapuneet postiin tasan viikon kuluessa. Todella luotettava.
    Tilaamani kirja meni jonnekin Ruotsiin samaan postinumeroon, kuin täällä Suomessa oleva oma numeroni on. Lopulta kyselyjen jälkeen ottivat kirjan takaisin ja palauttivat rahat. Kun yritin tilata saman harvinaisen kirja uudelleen, se oli jo myyty, koska viimeinen kappale oli menossa.
    Olen tilannut Remeksen teräsleijona kirjan mielestäni verkossa ihan oikein ja kirja luvattiiin toimittaa 2 - 3:ssa päivässä. Laskua ei ole tullut eikä kirjaa. Martti Gummerus
    Admin:
    Hei, ole yhteydessä Adlibriksen asiakaspalveluun. Ehkä he voivat auttaa. Yhteystiedot löydät täältä http://www.adlibris.com/fi/asiakaspalvelu Terveisin, Kirjakaupat.fi ylläpito
    Olen nyt viimeisen puolen vuoden aikana pari kertaa tilannut Adlibriksen verkkokaupasta ja kumpikaan tilaus ei sujunut ongelmitta. Jatkossa en enää tilaa sieltä yhtään mitään. Edellisellä kerralla sain väärän kirjan ja jouduin odottelemaan oikean kirjan toimitusta. Nyt tilaus on kadonnut jonnekin. Olen odotellut tilausta kohta 3,5 vkoa vaikka tilaus olevinaan lähti tulemaan 2,5 vkoa sitten. Kyselin asiaa ja minun käskettiin kysyä postista ja postista ei lähetystä löytynyt. Laittoivat sitten uuden postituksen eli joudun nyt odottamaan taas sen vähintään 10 päivää että olisi edes mahdollista saada tilaus perille. Lisäksi on törkeää, että joka kerta saa kysellä toimitusten perään sekä Adlibrikseltä että postista, koska sehän on kuitenkin heidän asiansa huolehtia että maksettu tilaus tulee perille. En todellakaan suosittele Adlibriksestä tilaamaan yhtään mitään ellet välttämättä halua päästä kyselemään lähetysten perään ja hermoilla maksetun paketin saapumista.
    Tilasin kirjan Läsnäolon voima, kirja tuli ajallaa, mutta laskua ei. Mukana oli lappu että lasku tulee myöhemmin. Lakua ei tullut, tuli segorialta maksamattoman laskun perintä. Maksoin kirjan mutta en perimiskuluja nyt sain uuden korko laskun. Epäilen suuresti että heillä on jollain tavalla Adlibriksen kanssa jonkinlainen sopimus jotta saavat rahastaa ihmisiä. En tilaa enää Adlibrikseltä kirjoja. Olen ollut vakiasiakas jo vuosia.
    2 viikkoa yritin soitella ja ei vastattu.
    Itselläni on pelkkiä hyviä kokemuksia. Olen tilannut niin suomenkielisiä kuin englanninkielisiäkin kirjoja. Edulliset hinnat ja kaikki tilaamani kirjat ovat tulleet n. viikossa. Ilmoitus saapumisesta tullut kännykkään. Toimitus paikka on vaihdellut (posti, lähin R-kioski tai lähin pakettiautomaatti), pienimmät paketit postiluukusta suoraan kotiin.Sähköposteihin on vastattu kun olen kysynyt palautuksista. Sivustoilla on mielestäni selkeät ohjeet. Laskut tulevat nykyään suoraan s-postiin jo ennen paketin saapumista, mikä saattaa joitakin ihmetyttää, mutta ei laskua tarvitse maksaa ennen paketin saapumista. Ohjeet laskun perumisesta/eräpäivän siirtämisestäkin on viestissä mukana. Aion pysyä asiakkaana jatkossakin.
    tuotteet ovat edullisia mutta asiakaspalvelu ei vastaa kun koitan soittaa tai lähettää viestiä. Koitettu on viikon verran. Karhukirje tuli mutta ei alkuperäistä laskua ja kun yritän ottaa yhteyttä ei vastata. En suosittele.
    Hommahan ei näköjään toimi laisinkaan. Olen tehnyt tilauksen 2.9.2015. Toimitusilmoituksen ja Klarnan laskun sain 8.9.2015. Tänään 17.9.2015 Schenkerin lähetysseurannan mukaan tilanne on yhä vaan \"Kuljetus tilattu, DB Schenker odottaa pakettia\". Kyselin Adlibriksestä toimituksen viivästymisestä pari päivää sitten (15.9.2015). Vastausta ei ole tullut. Yritin sitten perua koko tilauksen Adlibriksen ohjeiden mukaan, mutta eihän sitä edes näy Oma tili - tilaukseni -linkin alla. Asiakaspalvelun kauttakaan peruuttaminen ei onnistu, kun viesteihin ei edes vastata. En suosittele. Herää myös epäilys, onko ko. puljussa yleensäkään ketään paikalla, vai pelkkä automaattinen viestiin vastaustoiminto ja laskutus, jos vaikka joku erehtyisi maksamaan.
    Hei, Ostin teiltä muutama kuukausi sitten kolme E-kirjaa tarjouksesta 10 €. Latasin ne tablettiini. En nyt muista muita, mutta yksi nistä oli Paul Austerin kirjoittama. Kaksi muuta oli pohjoismaalaisia dekkareita. Nyt en löydä niitä Ipadiltäni. Miten saisin ne takaisin? Terveisin, Arja Hirvi

    Kokemuksia? Lisää kommentti

    Kirjoita numeroina kaksisataa neljäkymmentä kolme?


    Siirry alkuun